Sunday, April 24, 2011

Kawan :))

Perkenalan
hurmm. tangan dihulur.disambut balik. saya tanye nama awak.awak tanye nama saye balik.mulai saat itu kita dah kenal.kita jadik KAWAN.ouchh! ringkasnya.tak perlu hantaran ribuan,tak perlu pun nak bagi itu ini. yang penting ikhlas kan. tu yang saya cakap lah.then, awak angguk je.betul la tu kot.ikhlas tu penting.dan mulai detik itu, kite hanyut. hanyut dalam dunia kita. kite bagai tv dengan remote. ta boleh duduk jauh jauh.kena rapat rapat aje.hehe. (eheh, betul ke? betul la tue.. )


Dunia kita
bermula di sini.kita sama sama belajar erti persahabatan.oh yaa? berhulu dan berhilir mesti bersama aje.hurmm.sweet kan.kalau la masa boleh diundur balik.kita mam sama sama.maen sama sama.aduhaii. masa memang selalu cemburukan kita.sekarang, kita dah jauh.jauh,jauh sangat.bak kata orang, sorang di Malaysia, sorang lagi di Nyamnar.dan saya pasti awaklah di nyanmar tu.ahaks.saya mahukan masa lalu.sungguh !

Dunia aku
jauh.jauh.jauh,mungkin itu yang membuatkan kita pun dah makin jauh.mungkin salah aku.mungkin kamu.dan mungkin situasi. yarh! aku yakin,situasi. bukan kamu penyebabnya. kerana aku sayang sayang kamu.kita dah makin renggang.macam perenggan blog ni kot.tapi, kalau tiada ubat, mungkin akan lebih jauh macam intro blog ini dengan penutupnya.aku rindukan kamu yang dulu.sumpah.aku rindu.maaf ku hulur andai ada yang trase.ini sekadar luahan hati seorang teman.terima kasih krana sudi menjengah.

ini permintaan hati aku.
teman yang setia menunggu waktu lalu kembali

('',)

5 comments:

Misz Jenny said...

ak dgn mu rpt lg kan??

heeee

Zara said...

wewwitttt.cun lah!pinky eh.mesty pnat edit cmlam nie.hehe.nway,chantek laa.jiwang klah mcna nie!HAHA. :)

Syamimi Razali said...

misz jenny : iyya iyya laa.. kite kamceng kann.. masih mam same2 kt secret recipe tu.. hihi :))

Syamimi Razali said...

amalin : hihi. i jeles ngan you la nie.. abes jadik pinky.wahaha.

Zara said...

haha.ngan i pon nak jeles ke?alahai.i plak da jles ngn u nie.haha.i <3 pink!