Tuesday, October 18, 2011

HPA : Hadiah Pemberian Allah

Assalamulaikum. Mak aihh. Rajin lah plak update blog bulan ni. Hihi. Today, kat kampus mim adakan satu program ala ala seminar lah kot untuk kami kami ni. Tak ketinggalan PRODUK HPA pun turut dijemput. Kami pun sempat sempatlah jenguk jenguk kat booth mereka. Menarik youuu. Dua jam kot kami kat sini. Hihi.

4 KELEBIHAN HPA ?

  • Diiktiraf HALAL oleh JAKIM.
  • 100% herba. **err. hehe. suke kot.
  • Diluluskam Kementerian Kesihatan Malaysia
  • Berkesan, bersih, mujarab lagi suci. 

PRODUK-PRODUK MEREKA ?
  • Makanan kesihatan berasaskan herba.
  • Produk makanan dan minuman.
  • Produk makanan sejuk beku.
  • Produk penjagaan diri.
  • Produk kosmetik.
Dah dah. Gaya dah macam agen jualan lansung dah ni. Takpe, tak salah tolong promote kan produk produk halal kan. Sesungguhnya mencari yang HALAL itu fardhu bagi umat Islam. Back to the topic. :)
Produk terlaris mereka :)
Apa kami buat 2 jam kat booth HPA ?
Hah. Ntah macam mana boleh tersangkut lama tadi. But, seriously, berbaloi baloi you ponteng kelas tadi. *opss. tersyashul plakss. hikss. Tadi kami berkesempatan untuk menjalani reflexsoloxy. Nervous tahap gaban. Serious, tak tipu. Melalui kaedah ni, dengan izin Allah, pekerja HPA dapat detect penyakit penyakit yang kita ada samada di peringkat awal, di samping kami dapat tips tips berguna untuk masa hadapan kelak. Terutamanya, golongan Hawa. *peace ! 

Okay, atas dasar sharing sharing, maka nak story lah sikit sikit. Please be open minded ! Pendek cerita, adalah antara kami tadi yang dikesan ada masalah kesihatan, namun masih di peringkat awal. antaranya ; usus, pernafasan, angin, saluran darah tersumbat, asthma, kesuburan, masalah tulang belakang, lawas kencing, stress, peralihan rahim dan banyak lagi lah. Alhamdulillah, takde yang kritikal. masih mampu dirawat :) semua ini dikesan hanya dengan melihat tapak tangan. Benar atau tidak hanya Allah yang tahu. Tapi, mostly tadi apa yang di teka, ada jugak lah yang 'terkena'. 
Antara produk yang disyorkan ;)
Penghujung entri, terima kasih kru kru HPA kerna bagi layanan yang baik. dan trima kasih jugak atas tips tips yang telah di share kan. Tips nak cari 'bakal' pun terkaut sekali. Belajar tak mengapa, jangan disalah guna kan sudah. Eheh. Bak kata pakchik tu lah. Okies, Majulah HPA untuk Islam. :)

1 comment:

Run Away said...

HPA dah makin dikenali...;d...