Bumi Indigo

Thursday, January 20, 2011

payung punyer cerita..:)



hah.apsal payung2 plak nie.aisehh.:)
janganla panik.tenang.

sesaje mim tetibe je teringat detik bermakna mase kat skola dulu2.banyak sangat memori untuk diinagti.
tapi, sayang, dulu mim takde kamera, tak dapat nak tunjuk kat cucu cicit nanti.
"cu,nenek dulu skolah jugak taw.cu kena bangga ngan nek."ceewah.haha.
macam tu la lebih kureng.

nak dijadikan cerita, tak sampai seminggu sesi persekolahan mim bermula, dah kena pindah kelas.hah? knape plak.aduyaii.kelas mim banjir lah.tengah syok2 beljar plak tuh.hancur harapan dan semangat ku.
memang havoc lah.haha.almaklumlah sekolah dalam bandar masuk air.HANGAT.:)

mase tu, mim ngah ade kelas maths bersame cikgu rohana dan classmate mim yang len.haa.tengah syok2 belajar, air mula mengalir pelan2 masuk lam kelas mim.slow motion je.alahai..kengkawan mim dah excited da nim.nak maen banjir lah katekan.tapi, cikgu kate,
"takde2, sambung blaja macam biase."
um.hampeh hancur luluh harapanku.tak sampai lima minit, sedar tak sedar kelas mim dah tak nampak lantai.haha.guess what happened?haiyya.air dah masuk lam kelas mim.yeah!
akhirnye,

"k,simpan buku2 cepat.angkat kerusi atas meja.kita pindah naek kelas atas."
yabedabedooo.mim ngan kengkawan mim terus je berlari men air.besh or.bile ingat balik, sedihnya.teringat kat kawan2.aqilah,carry,tek,anna.geng2 kelas 2ua.miss you so much..:)

KENANGAN BANJIR DALAM RIBUT KENCANG MIM..ahai.
tata!

3 comments:

ms_v!olet^4 said...

miss gak sume tuhh =(
bez sgt men bnjir op..hehe

Cahaya Keharumanku.. said...

haha.
sweet memo!
last dohtu pglman men bjir..:(

~NUR AMIRAH~ said...

mie..
mirah xdop mase tuuu..
sedey wooo... :(