Bumi Indigo

Thursday, January 20, 2011

perjalananku berliku..:)

haa.alamak.nie mase mim ikuti tandengan kawad formasi.
johan negeri woo..:)
baris sedia!

since, tenet pun dah jelas2 jelesn ngan mim, so, tak dapat la mim nak upload banyak2 hambar2
semasa mim berkhidmat senagai ahli puteri islam di sekolah lame mim.aisehh.:).mim panggil seklah lame
coz mim dah abes belajar kat sane.happy la konon.almaklumlah dah jadik exstudent.wakkaka.:)

dulu, mim ntah kenap boleh tercalon jadik presiden PERGERAKAN PUTERI ISLAM MALAYSIA
kat sekolah mim.haha,ahli sialp pilih kot.waima korang silap pilih pun, mim tak kira, mim nak jadik jugak.ngee~bolah kan?

kepada adek2 puteriku, terutama batch form1 and form2 2010. kak mim nak mintak ampun dan maap banyak2.buakn niat kak mim nak dera korang boria ramai2 atas pentas aitu.hehe.tapi, dalam diam, rupenye ubi kite berisi erk.berkat latiahn dan semangat korang, team kite jadik juare ow.cayyalah.:)

"tanam2 ubi,tak perlu dibaja,orang berbudi, kite berbahasa,
goyang badan gerak kaki,
nyanyi ramai-ramai"

haha.tulah lagu yang menaekkan lagi persatuan kite.dengan menampilakn kostum topi ala-ala koboi.
bajunyer yang pinky.adush.terbayang2 di mataku.menari ceria di pentas.

aku bangga menjadi ahli puteri islam.:)
alamak riak sudaa.sory.

TADAA.LOTS OF LOVE IKHLAS DARI MIM.

2 comments:

Misz Jenny said...

hancus budak2 tuh mu bt..haha

Cahaya Keharumanku.. said...

haha.rosak akhlak meta.
aduyaii..
naseb bek soro pa sedap.haha.:)