Tuesday, May 17, 2011

Adakah UPM untuk selamanya ? ?

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ;)

Setelah berhempas memulas, akhirnya, aku gagahkan diri jugak untuk mengepost tentang hala tuju masa depan ku nih. Aku yakin inilah yang terbaik untukku. Setelah aku pikir pikir kan, peluang untuk aku jadi doktor veterinar lebih cerah setelah aku daftarkan diri di sini. Alhamdulillah.

Akhirnyaa. .

Nama : NURUL SYAMIMI BINTI RAZALI

No Kad Pengenalan : 93051311****
Nama Program : ASASI SAINS PERTANIAN
Institusi Pengajian : UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA (UPM)
Tempoh Tajaan : 1 1/2 TAHUN (Tertakluk Surat Tawaran Universiti)

[ aku + agro + machine ]
dan sekarang
aku dah bersedia nak jadi pelajar universiti yang ternyata berbeza dengan school life. huhu. semangat berkobar kobar ni harap harap akan sentiasa berkobar lah yee. dengar dengar kat upm ni, tidur anda bertemankan angin syahdu dari ladang, muzik iringan biri biri hampur sekandang. bereksperimen dalam ladang beb. kihkih. papepun, upm ! wait for me. ;p

bukan setakat di mulut blog sahaja, okehh, cik memori memora, anda saksi perjanjian ini. cewaah !

tapi, rumit rumit. benar ! kehidupan ini tidak lengkap tanpa ujian. aduyaii. sementara aku duk syok syok menjalani minggu orientasi di pusat asasi upm, hakikatnya perut aku masih berdebar debar menantikan keputusan maktab. yeah. sebelum ni, aku ade hadirkan diri untuk satu interview.agak agak boleh ke aku jadik cikgu? sape sape nak tahu lebih lanjut klik di SINING ye. Trimas. Doakan aku. mane yang terbaik semuanya aku tibai.


~~~~di persimpangan <<<---------

p/s : terima kasih kepada pemilik blog ini . . entri anda meniup semangat dalm diriku. !

5 comments:

An-Najah said...

lek3.aku ni pon tunggu KPM nok hantor g wat TESL LONDON NI.wahahahah.

Misz Jenny said...

mi, kita chill dah ler kan..

yg pntg smgt nk blaja ni berkobar2 dahhhh..yeahh

faridfirdaus said...

gudluck!

Syamimi Razali said...

an najah : trime kasih dropped by. huh.....


mengajarlah tanpe mengire kaum !
tamil !

Syamimi Razali said...

jenyy and farid


maseh2.. moga2 semuanya smooth je..

keep in touch yeah.jenny*