Thursday, October 11, 2012

Sesma, Here I come



Sangat indah bila kaki menjengah ke sana lagi
Sesma, Sekolah Menengah Sains Sultan Mahmud
Eh, mula mula tu agak nerveous lah jugak,
ye la, mana tahu, pergi dengan muka gumbira,
tengok tengok takde orang ingat kita -________-
oh, sadis !

Alhamdulillah, 
pabila disambut senyuman guru guru
khabar di balas khabar
my Science teacher, waktu Form 3 dulu,
cerita semula cerita lama,
aku bawak pisang katanya ;-)
hihi, hadiah special untuk cikgu lah tu,
sebab ajar saya cycle , electric energy segala bagai tu.
Terima kasih cikgu !

melangkah ke bilik guru,
salami semua guru guru,
bakal guru bertemu guru,
gugup sejenak, biasalah tu,
alhamdulillah, nasihat , kata semangat guru,
tersemat di hati.
mudah mudahan.
eh, ada cikgu bilang aku makin maaakinn ehemmm,
hihi, i like ;-)

di saat kaki mahu melangkah ke asrama,
ada yang memanggil sayup sayup,
 ku toleh,
oh, my juniors there.
berlari ke arahku.
alamak,, dia peluk aku weii
rindu katanya..
rasa bersalah, lamaa saaangat tinggalkan
adik adik kesayangan kat sesma,
sepi tanpa berita,
je suis desolee, vraiment
one of my adiks said,

'' Kak mimi makin matanglah. seriously. dulu dulu selalu sakat 
kitorang ni. kene **** ngan kak mimi... blablabla ''

Ada yang kena cut dialog tu,
bahaya ! hihi

takpe, kisah dulu ,
letak ke tepi,
ambil pengajaran,
bak kata pepatah,,
''buang yang keruh , ambil yang jernih''
kaaan ?

menapak ke asrama, lagi sebak
title 'technicien du menage' bukan masalah kan,
janji hati mulia, 
lama tak bertemu
nasib baik ada pakej murah Celcom tu, 
boleh borak lama lama ! :-)
terima kasih selalu bawak pisang goreng air kelapa untuk sy dulu
terima kasih jaga saya waktu sakit dulu,
terima kasih sebab selalu nasihat saya,
terima kasih lipatkan pakaian saya, bila saya demam :') ,
and terima kasih tersangat sebab sayang saya :') 

No comments: